3 Mayıs 2009 Pazar

SAMSUNG F480 (TOUCHWİZ)


"Her Stile Ayrı Bir Dokunuş" sloganıyla touch serisini başarılı bir şekilde tanıtan Samsung Mobile, yenilikçi vizyonunu bir kez daha tüketicilerine kanıtlamış oldu.


Samsung OMNIA, PİXON ve TOUCHWIZ modelleriyle tüketiciye opsiyon sunmayı hedefleyen firma, şimdiden amacına ulaşmış gözükmekte. OMNIA daha çok beylerin dikkatini çekerken, PİXON ve TOUCHWIZ bayanların ve gençlerin ilgi odağı.


SAMSUNG TOUCHWIZ küçük boyutlara ve şık bir tasarıma sahip. 5 MP kamerası telefonun ekranında başarılı gözükmuyor gibi olsada pc ortamında inanılmaz çözünürlük sağlamakta. Telefon çağımızın bütün ihtiyaçlarını sağlarken, WİFİ özelliğine sahip olmaması ufak bir problemi olarak görünebilir.


Dokunmatik ekrana alışık olmayan tüketiciler için Samsung Touchwiz güzel bir seçenek olabilir çünkü çok basitleştirilmiş bir menüsü var. Kutudan çıkan deri kapağı ise "ya ekran çizilirse!(?)" korkusunu içinizden atmaya yardımcı olucaktır. Genişletilebilir hafızası telefonu ister mp3 çalar, istersenizde bir oyun stüdyosu haline getirmenize yardımcı olacaktır.


Ürünün fiyatı benzerlerine oranla oldukça düşük. İnternette 650-750 TL arasında ulaşabileceğiniz Samsung F480, piyasada 750 TL ve biraz üzerinde bir fiyata satılmakta.
Şimdiden iyi eğlenceler...

6 yorum:

  1. Uzun bir süre Nokia kullandıktan sonra yeni telefon arayışına girdiğimde ilk karşılaştığım telefon SAMSUNG SGH-D400 idi yanlış hatırlamıyorsa daha sonra çalınması üzarine samsung hayatım E serisi (1 adet) ve U serisi (2 adet) olarak devam etti bir sonraki telefonumun OMNİA İ900 olmasını istiyordum fakt fiyatı biraz pahalı olduğu için kısa bir süredir bu telefonu araştırıyorum yazınızı okuduktan sonra kararımın doğru olduğunu düşünüyorum sizce fiyat performans oranı netid yani 750 TL bu telefon için değermi.


    Teşekkürler
    Saygılar

    Alper SAKAP

    YanıtlaSil
  2. Bence samsung omnia'nın yanında sönük kalan bir telefon wifi, navigason, işletim sistem gibi bazı eksikleri olsada SAMSUNG kalitesi ve kullanılabilirliği ile yine kendini kanıtlıyor alına bilir bence fakat cihazın eksi yanlarında pek bahsetmemişsiniz burcu hanım onlarıda görmek isterdim ayrıca tanıtım videosu içinde teşekkürler

    İyi çalşmalar..

    VOLKAN TORUN

    YanıtlaSil
  3. Omnia'nın fiyatı 1100 TL civarlarında. aradaki 300 TL lik fark bir konumlandırma stratejisi. Ama çok profesyonel kullanım olmayacaklar için bence güzel bir konumlandırma olmuş. Samsung 5 yıldır mobil sektörde marka değerini çok arttırdı. Ödüllü çok ürünü var.

    YanıtlaSil
  4. Alper Bey telefonu ben dün aldım ve görüyorum ki doğru karar vermişim. Ama tabi sizin beklentilerinizi bilemem. Bana göre WİFİ olmamasının dışında bir problem yok ve bu şartlar altında fiyatı çok uygun. Ve tabi SAMSUNG güvencesi bence bu kalite bu fiyat müşteriyi memnun edicektir, beni ettiği gibi.

    Volkan Bey TOUCHwiz'in windows işletim sistemi kullanmaması bence dezavantajdan ziyade avantaj. Çünkü bu şekilde telefonun hızı çok iyi.Negatif özelliği bana göre WİFİ olmaması.

    YanıtlaSil
  5. Açıkcası samsungu bildim bileli görsel üstüne üretim yapıyor genellikle telefon modelleri kızaklı diye tabir edilen modellerden oluşuyor ama bu telefon modeli güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Akakçe.com da yapmış olduğum çok kısa araştırma sonucu omnia nın fiyatının 1.082 liradan başlayıp 1.442 liraya kardar gittiğini görüyorum bu omnia nın 8 GB lık olanın fiyatı ayrıca mağzada 1.600 TL (16 GB) ye kadar çıktığı görünmekte bu şartları göz önüne alırsak sizin dediğiniz gibi arada 300 TL lik bir fark yok Sayın Demirkaya bilgileriniz....

    Saygılar.

    YanıtlaSil